2012. jún. 23.

Hepibörzdéj :))

Tegnap néztem a régi bejegyzéseimet Facebookon és itt is és akkor vettem észre, hogy június 21-én elmúltam 1 éves :)
Ezalatt az 1 év alatt annyi mindennel próbálkoztam, de végül megtaláltam az utam, bár ez nem azt jelenti, hogy más technika nem jöhet képbe.... :)
Talán kinőttem már a gyerekcipőt és "vehetek" magamnak nagyobbat!??!  :)
A 365 nap alatt kaptam hideget, meleget, de a rossz és számító emberekkel nem foglalkozok, a jókkal annál inkább és NEKIK nagyon hálás is vagyok.
Annyi kedvességet, dicsérő szót kaptam TŐLETEK, ezek vittek előre. :)
Száz szónak is egy a vége : KÖSZÖNÖM!
Remélem sok-sok évet lesztek még Csuporkával, aki nem lesz rest meghálálni ezt.
Bárkinek bármi hozzáfűznivalója van ehhez az egy évhez, nyugodtan írja meg véleményét ide -->
Szép Hétvégét Mindenkinek! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése